sobota, 15 grudnia 2012

9 dni do wigilii

Taak już tylko 9 dni, a do moje powrotu do domku 5 dni! aaa nie wiecie jak się cieszę i nie mogę doczekać!

Próbowałyście tą herbatę Lipton? w Biedronce jest po 4.99 (lub mniej nie pamiętem końcówki :P) jeste genialna! idealna jek wracam przemarznięta z zakupów itp, a za taką cenę to nic tylko brać!



Dziś post popołudniowo, ale to tylko przez to że chciałam Wam pokazać mój obiadek... cypryjsko grecki włoski :)

Śniadanie to wczorajsze naleśniki kawowe, nadziane czekoladą gorzką (rozpuszczoną) i musem jabłkowym, do tego czekoladka w kształcie baranka i zielona herbata.


mój obiad to kolorowe penne, sos pomidorowy (z przecieru) z cebulką suszonym pomidorem i przyprawami podane z fetą i oliwkami ;)


Ogólnie wyjadamy resztki z lodówki alby na ok 3 tygodniową labę lodówka była pusta i nic się nie psuło.



16 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą herbatę !
    Naleśniki i makaron wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubiłam tę herbatę. Kiedyś... ;) Dopóki nie spróbowałam karmelowej, karmelowo-bananowej i miodowo-imbirowej Dilmah! :D

    A można wiedzieć, gdzie kupiłaś mannę instant? Bo jej nie mogę nigdzie dorwać, wszędzie tylko owsianki... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manna jest z Kupca- kupiłam w sklepie Społem :)

      Usuń
  3. Obiad pycha, ale oliwek nie cierpię!;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam tą herbatkę i ten aromat, który czuć już po otwarciu paczki *.*
    Ale pyszne śniadanie, obiad również świetnie wygląda, ale oliwki to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. matko, te naleśniki wyglądają idealnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam *.* ale naleśniczki <3 pycha !
    też się cieszę ,ze tylko 9 dni ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale smakowitości :) Naleśniczka porywam!

    OdpowiedzUsuń
  8. takie czekoladowe naleśniki to bym jadłą i jadła, mniaaaaam <3
    opakowanie Liptona wygląda fajnie i w chłodne dni na pewno jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawowe są :P ale masz rację można jeść i jeść :P

      Usuń
  9. naleśniki przepyszne, ale ten obiad, ah zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zjadłabym takie naleśniczki <3
    nie piłam jeszcze takiej herbatki, w ogólne moje harbaciane smaki nie są mi jeszcze zbyt dobrze znane bo dopiero od kilku miesięcy polubiłam herbatę. nigdy wcześniej nie piłam innej poza zieloną ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś w ogóle herbaty nie pijałam, bo znałam tylko zwykłą czarną przesłodzoną i z cytryną, a na gorzką nie mogłam się przełamać więc piłam kawe, wode i soki... a teraz tylko herbata i to różniste smaki i gatunki ^^

      Usuń
  11. Ja ostatnio wyczailam w TkMaxx w UK kawe z wanilia i macadamia - pyszna i aromatyczna :) i herbate - christmas time :) pychota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam naleśniczki z czekoladą, obłędne!

    Zapraszam do mnie:
    poraneknaslodko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, kawowe naleśniki! to brzmi obłędnie! :))

    OdpowiedzUsuń