czwartek, 31 stycznia 2013

Jest!

Jest jest jest! :D
przyszła dziś płyta, wreszcie nie będzie wymówek że  nie ćwiczę bo nie mam neta... bo jest płyta!

od rana czułam że dziś przyjedzie listonosz i tak! był, dał mi przesyłkę którą z uśmiechem przyjęłam i mało nie podskoczyłam z radości, bo dobrze wiedziałam co jest w środku, doczekałam się.

Teraz tylko trzeba to przećwiczyć, a wcześniej wykombinować jakieś miejsce w domu żeby nikomu nie przeszkadzać.

Śniadanie dziś jedzone z jednej miski na spółę z braciszkiem, bo tylko dolatywał do mnie, od tv/klocków/zabawy po łyżeczkę owsianki.
Owsianka na mleku z cynamonem, imbirem i gałką muszkatołową, bananem i kuleczkami czeko.




buty do ćwiczeń, których w końcu się doczekałam, po przystępnej cenie (na te z nike muszę solidnie zapracować) ;)
ale chyba najważniejsze żeby były wygodne prawda? ;)

18 komentarzy:

  1. ale pyszna owsianka! nie dziwię się, że brat podjadał :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym podjadała na miejscu brata ;)
    oj mi się ewa trochę już "przejadła" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam SZOK, jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo zazdroszczę płytki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tych cwiczen:D
    a co to za kuleczki czeko?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. owocnych ćwiczeń,
    a śniadanko wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna ta owsianka... Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na miejscu brata to bym Ci nie dała spokoju, dopóki nie zrobiłabyś takiej dla mnie :D
    Słodko od rana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mały brat nie lubi owsianek ;d
    Chyba też będę musiała sobie taką płytę sprawić ^^
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro płyta jest, buty są tak więc go go go ! :D
    Śniadanie wymiata! MNIAM !

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kuleczki czekoladowe i w białek czekoladzie są pyszne.Kiedyś mogłam je jeść codziennie :o

    OdpowiedzUsuń
  12. ćwicz kochana ćwicz! :D też bym podjadała taką mega owsiankę !

    OdpowiedzUsuń
  13. udanych cwiczeń ;p
    super owsiankowa kompozycja <3

    OdpowiedzUsuń