wtorek, 29 stycznia 2013

Tuesday

Dziś trochę później post, ale nie miałam w akademiku neta, kosztem tego że informatyk mi udostępnił sygnał na nowego laptopa, którego jeszcze ze sobą nie miałam. Także wiecie, laptop bez internetu to najbardziej bezużyteczne urządzenie w domu... :P

Już jestem w Sandomierzu, w domku, wreszcie, ale już rodzeństwo daje w kość.

Co do wczorajszego egz- zdałam! dostałam 5!
Wskutek czego wczoraj po południu zaczęłam ferie :D


Dziś standardowa owsianka z otrębami na resztce mleka, z resztką jogurtu naturalnego i serka wiejskiego i banan :)


a płytka z nowymi ćwiczeniami Ewy jeszcze nie przyszła- listonosz mnie chyba nie lubi :P

17 komentarzy:

  1. Wkurzające rodzeństwo, skąd ja to znam :D
    Pyszna owsianka, najprostsze są najlepsze :)
    Gratuluję zdania egzaminu na 5!

    OdpowiedzUsuń
  2. Banan! najlepszy dodatek do owsianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna gęściutka owsianka -kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 5!
    Owsianka z bananem to coś wspaniałego! *,*
    Co do rodzeństwa to znam to, 6-letni brat czasem umie dać w kość!
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! :* standardowa, najlepsza owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszniutka owsianeczka ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna z Ciebie dziewczyna :)
    Gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ktoś tu jest chyba małym kujonkiem ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę miłych ferii :)
    Do mnie płytka przyszła wczoraj, miałam zacząć ćwiczyć dopiero w weekend ale nie mogłam się dziś powstrzymać :D Szok trening wymiata!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo, w takim razie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. niee właśnie nie dużo się uczę... chyba miałam fuksa :)
      ogólnie przeczytałam 2 razy notatki i jakoś coś tam zostało w głowie :P

      Usuń
  12. co do listonoszy, to trzeba mieć niebywałą cierpliwość. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. owsianka na resztkach, a jaka pyszna :)
    ps u mnie wczoraj płytka przyszła, a wieczorem od razu tego pożałowałam :D niezły wycisk!

    OdpowiedzUsuń
  14. fakt, rodzeństwo daje w kość...

    OdpowiedzUsuń
  15. aaale zazdroszczę ferii! :D
    i gratuluję oceny, świetnie się spisałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. taki klasyk, ale za to smaczny :-) Gratuluję 5! Ja również właśnie zaczęłam ferie, także obie się pobyczymy :-) A co do płytki, okazało się, że siostra też zamawiała i już wczoraj listonosz zawitał. Jutro wypróbujemy, bo dzisiaj była ZUUMBA :-)

    OdpowiedzUsuń