niedziela, 9 grudnia 2012

Sunday

Jest fajnie! *.*
połowę i to chyba tą większą referatu napisałam :), dziś pospałam i dopiero zabieram się dosłowni za śniadanie, postanowiłam najpierw napisać posta żeby owsianka trochę przestygła :P


Ugotowałam sobie owsiankę ... taką zwykła, z tą przyprawą do pierniką z dodatkiem mąki- musiałam ją dokończyć bo w opakowaniu została łyżeczka :P
do tego kawa inka i jabłko :)


i dziś nadal kontynuujemy pisanie referatów... i seriale? :)

One Tree Hill czeka :P

Have a nice Sunday!

18 komentarzy:

  1. Na jaki temat referat piszesz ;>?
    tradycyjna owsianka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wywieranie wpływu na ludziach- generalnie chodzi o streszczenie książki, a druga prace to opracowanie artukułu o wierze... :P

      Usuń
    2. Ciekawy temat! :)
      A owsianka pyszna :)

      Usuń
    3. o to ciekawy temat :D

      Usuń
  2. Smaczna świąteczna owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz cudowny nagłówek na blogu <3 muszę się chyba wybrać do sklepu po inkę, chyba zapomniałam jaki ma smak :(

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno już nie jadłam takiej najzwyklejszej, bo zawsze nawalę mnóstwo dodatków i już prawie nie pamiętam, jak smakuje taka wersja podstawowa^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka najzwyklejsza owsianka jest przepyszna, a z przyprawą do piernika musiała smakować jeszcze lepiej i nadaje śniadaniu świąteczny nastrój :) Mam taki sam kubek! :D

    http://myvegetarianparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ten kubek, dawno nie piłam kawy (już chyba rok czasu o.O), ostatnio królują u mnie najróżniejsze herbatki, a jak herbata to musi być jej baaaardzo dużo :D

      Usuń
    2. Dopiero teraz doczytałam, że u Ciebie w kubku to kawa inka, taką to akurat piję i to dość często :D

      Usuń
  6. powodzenia przy referacie !
    piernikowo -smacznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. piernikowa owsianka - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubiona owsianka to właśnie z przyprawą do piernika <3
    mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna taka zwykła, niezwykła owsianka, prosto i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. napisałabyś jak dokładnie robisz tę owsiankę :)? super wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś zrobiłam tak:
      zagotowałam na dnie garnka odrobinę wody, potem dolałam ok. 2 szklanki mleka i wsypałam szklankę płatków (może więcej-może mniej, na oko to robię) dodałam pół łyżeczki cukru waniliowego, i łyżeczkę przyprawy do piernika (potem doprawiłam jeszcze cynamonem, imbirem i chili) i gotowałam mieszając co jakiś czas, a gdy zaczęło się pienić mieszałam cały czas aż zgęstniała :)
      i gotowe :), przelałam do miseczki a jak wystygła zajadałam :D

      Usuń
  11. takie prosto są przepyszne :) dodatek przyprawy podkreśla aromat :>

    OdpowiedzUsuń