wtorek, 22 stycznia 2013

Tuesday

Wczoraj zaliczone na 4+  ustnie, a pisemnie nie wiem bo jeszcze nie sprawdzili ale chyba ok :D

Potrzymacie jeszcze trochę kciuków? :* nie wiem jak ja się Wam odwdzięczę :P
Dziś 2 ustne mnie czekają... z takiej ilości materiału totalnie niezrozumiałego że będzie ciężko, ale mimo wszystko wierze że będzie dobrze!

Na dworze lodóweczka ! gołoledź, ślizgawica i nie wiem jak to jeszcze nazwać aby podkreślić jak kiepsko jest dla pieszych i kierowców


owsianko-manna na mleku, przyprawy, awokado, migdały
szybko pożywnie i GO na uczelnię.


Pamiętajmy dziś o naszych Dziadkach! <3

14 komentarzy:

  1. No to dzisiaj też będę trzymać kciuki, żeby poszło tak dobrze, jak wczoraj :*
    Może to te pyszne śniadania przy okazji dodają Ci sił? To całkiem możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz podkreślać, mi wystarczy termomert wskazujący -10 st. C :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę ustnych egzaminów! powodzenia, na pewno będzie dobrze:*
    z awokado owsianki jeszcze nie próbowałam, bo zawsze dodaję je tylko do jajecznicy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację dobrej oceny, oczywiście nadal będę trzymać kciuki, chociaż wydaję mi się, że jesteś na tyle mądra, że i bez tego dasz sobie radę :)
    A co do awokado - to właśnie kupiłam kilka dni temu i już jest dojrzałe. Często je jadasz? Może masz jakiś fajny przepis na obiad z nim w roli głównej?
    Pyszne śniadanko! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje, szybko pożywnie i smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! :)
    O matko, przypomniałaś mi, dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam, trzymam, i gratuluję :)
    Muszę koniecznie dodać w końcu awokado do owsianki, ciekawa jestem smaku :>

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa, owsianka z awokado - przepyszna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że trzymam kciuki, zawsze jak poprosisz ^^
    Wpadniesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziadkowie to najwspanialsze istoty pod słońcem <3 trzymam trzymam :* ajj jaka dobra owsianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. śniadanko pycha, i kciuki trzymam z calutkich sił ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. upieczesz nam coś, tak się odwdzięczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. po takim śniadaniu musiało się wszystko udać zaliczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z awokado nie jadłam owsianki, fajny pomysł
    mam nadzieję, że poszły jakoś te ustne :)

    OdpowiedzUsuń