sobota, 23 lutego 2013

Saturday

Wreszcie znalazłam chwilkę na posta, nie mam jakichś mega innowacyjnych i zapierających dech dań, więc nie mam dużo zdjęć. Ale ta owsianka wyszła inna niż zwykle, więc zasłużyła na uwiecznienie :)
Środowa - zielona :)
owsianka na mleku z smoothie szpinakowo bananowym i kiwi.



A to dzisiejsze drugie śniadanie! Namówiona przez sis, skusiłam się na Kindeka i powiem ze WARTO! to jest pyszne, nie jadam tego za często ze względu na cenę i inne takie :P
ale miło było powrócić do tego smaku i przez chwilę się delektować :)


I na koniec kolejna dawka zdjęć z Zakopanego <3



.z sis.

10 komentarzy:

  1. fantastyczny pomysł, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite to sniadanie, a zdjęcia takie... optymistyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zielone i pyszne śniadanie! wypad do Zakopanego brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej! ale świetny pomysł! :D
    czemu nie zabrałaś mnie ze sobą do Zakopca?! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zielona :D Podoba mi się!
    Fajne zdjęcia! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamo, kiedyś jadłam te batony codziennie ;) kocham to toffi w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia ;)
    a ta owsianka , aż mi sie zielono w głowie zrobiło ;) heh ! fajna jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielono i smacznie na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna zielona owsiankaa!
    Widzę że super spędzasz czas w Zakopanem:)

    OdpowiedzUsuń